19. juni 2016

Glimt fra de seneste ugers stilleleg

Igen har bloggen leget stilleleg i nogle uger - det skyldes blandt andet, at seneste blogindlæg gav årsag til en del refleksion over den udvikling jeg har gennemgået i det seneste år efter starten på min reelle stressbehandling i slutningen af maj 2015. Der er sket rigtig, rigtig meget.
Desuden har jeg været lidt mere offline.

Så her er lidt glimt fra det, jeg har fået tiden til at gå med væk fra skærmen. :-)




Jeg har været et smut forbi blodbanken igen - det er jo hver 4. måned. Med til besøg i blodbanken hører naturligvis de små, meget skønne marcipanbrød. :-)




Der er blevet produceret en del sengesæt i str. baby, og det er blevet sat til salg. Det nederste med fuglene blev hurtigt reserveret.

Så har Jakob og jeg været ude og plukke lige over 7kg jordbær her i Odense. Nøøøøj, de smager altså godt, og det er hyggeligt at koble af med en times plukning i godt vejr.
Jeg har haft læst en del, zappet TED talks på YouTube, fået ryddet ud i gemmerne og sat til salg på guloggratis.dk (se salgsannoncerne - hvis du vil), kolonihaven er solgt og skiftet ud med en lille nyttehave i øko-land, og så har jeg arrangeret 3 nørkleeftermiddage i de kommende måneder (inkl. denne). Det går ud på, at man tager sit kreative projekt med sig under armen og kommer hjem til mig, hvor vi så sidder nogle stykker og nørkler med hver vores lille projekt. Den første af sin slags er allerede søndag i næste uge, og jeg glæder mig. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar