29. maj 2016

Sikke en fest, sikke en sejr

I denne weekend har jeg været til ikke mindre end TO fødselsdage (en lørdag og en i dag, søndag) and I'm still standing... Ja, ja, ja - det kan lade sig gøre, også uden at jeg efterfølgende sætter mig til at græde øjnene ud i et hjørne pga. overstimulering, som det skete til min fødselsdag i efteråret.

Jovist jeg begyndte at hænge lidt med hovedet til sidst, men så var det heller ikke værre, og jeg kan rent faktisk føre en normal samtale igen efter nogle timers stilhed, OG min hjerne fungerer også kreativt til trods for information overload!
Hvad min hemmelighed er? Det er ingen hemmelighed, for min plan var at være til begge fødselsdage i et par timer eller tre og derefter tage hjem - på den måde ville jeg både kunne være med til at fejre fødselaren til begge fødselsdage og samtidig undgå at overbruge mig selv. Begge parter er glade - ren win-win.

Jeg er da godt klar over, at det er småting for mange andre, men for mig er det en sejr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar