21. juli 2015

Fejring af livet

At sende en kærlig hilsen til min afdøde veninde på hendes fødselsdag og besøge hendes mindesten gav mig en form for ro. Det var som igen at skabe en slags kontakt, som jeg har savnet. Det er min egen skyld, for jeg har ikke haft gjort noget for at bibeholde kontakten, men nu er den genetableret. :-)

Helt i hendes ånd piblede livet kort efter indlægget, som kan læses her, frem fra alle sider. Således blev der på blot 5 dage født 3 piger i min omgangskreds - den ene faktisk barnebarn til selv samme veninde og den anden min søsters 3. barn (og min første niece).
Tillykke til alle tre piger, deres forældre og søskende. Hurra, hurra, hurraaaaa.

Selv har jeg netop sendt invitationer ud til min 40-års fødselsdag.

Livets cyklus er forunderlig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar